piątek, 1 sierpnia 2014

Woreczki pełne magii

Niektóre magiczne tradycje znają amulety, które przynoszą szczęście.
To tzw. Woreczki Mojo. Można w nich gromadzić różne skarby.
Moje woreczki nie są woreczkami Mojo, ale oczywiście jeśli ktoś zechce, mogą się nimi stać.
Ponieważ czasem bywam Szamanką, Duchy są stałym elementem mego domu i otoczenia. Czasem coś podrzucą na szczęście, czasem ku przestrodze. Jakiś czas temu, za pośrednictwem znajomych, podrzuciły mi ciekawe karty do medytacyjnych rozważań i poszukiwań.
Wróżyć nie wróżę, ale z kart od tego czasu korzystam, a wiadomo to przedmiot dla szamanki osobisty.
I skoro jest tak magiczny powinien być dobrze przechowywany.
Zaplatałam więc nici szydłem tunezyjskim, bo splot jaki spod niego wypływa ciekawy jest i ładny. A do tego mocny.
Tym splotem i sposobem wydziergałam sobie dwa woreczki na moje karty.
Ale jak szal wydziergam dla mamy pod choinkę, albo splotę w czar komplet biżuterii dla przyjaciółki, to zamiast w papierową torbę, można w woreczek zapakować.
Bo kto wie, na jakie skarby przydać się może i jaką magię w sobie chować?

…………………………………………………………………….

Do wykonania woreczków użyłam włóczki mimoza, białej, a drugiej w odcieniu filetowego melanżu. Całość wykonana jest podstawowym ściegiem tunezyjskim na szydełku tunezyjskim. Do wykończenia wykorzystałam szklane i drewniane koraliki oraz kolorowe piórka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz